Wednesday, January 9, 2008

就这样....

放不开的执著,
还有我的不知所措
心底交际难受,
你怎么都不曾懂
说好了会幸福
为什么结局是场空
我以为你会了解我,
可惜是你却从来不懂

我的懦弱,占据了心扉
我的迷失,期待能挽回
你的残忍,让我无路可退
你看不见,我有多狼狈
你听不见,我心底的呼唤

存着你的短讯,
每封都是刺进心底的话语
远离了是非,远离了你
迷蒙中,我还是回到了有你的世界里
能不能,就这样把心抽离
能不能,就这样把你忘记

只能这样,就这样,在文字的世界问着能不能….


后记**没经过修饰的词句,好像少了些东西**aRggg...脑袋开始档机,是不是想你的思绪开始袭击..

2 comments:

Unknown said...

BABY

had a glance through your lyrics...
dont really dare to ...
my heart sank at the very moment...
cus we shared the same situation..

baby...
all i am about to say is just let it be ok?

this is life...and we have to leave all behind and move on..dont ever pause..cus if they dont, why should us? if they have moved, we have to move futher...

love you always
ahgerly

♥☆•aLiCe•☆♥ said...

come on my dearly...dun worried :) it's just a lyrics...i dun really good in writing happy story so no matter how i write stil come out with this kind of sad story :)

Cheerzzzzzzz ...miss miss misss U badly....